سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی بلاگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تزریق ژل و نحوه تزریق آن + کاربرد + هزینه 1401

چین و چروک های صورت یکی از عذاب آورترین مواردی است که اغلب ازآن بعنوان نشانه های پیری یاد می شود حتی در زمانی که ممکن است این نشانه ها در افراد کم سن و سال ظاهر شود.

از این رو این عامل ممکن است برای افراد آزار دهنده باشد و این موضوع دلیلی بر پیدایش درمان های موثری مانند فیلر صورت شد.

حال سوالی که در ابتدا مطرح می شود این است که فیلر صورت چیست؟ چرا از این درمان بعنوان یکی از موثر ترین درمان ها یاد شده است؟

ماندگاری فیلر صورت چقدر است؟

فیلرهای صورت مواد مصنوعی یا طبیعی هستند که به خطوط، چین‌ها و بافت‌های صورت تزریق می‌شوند تا چین و چروک‌ها را کاهش داده و پری صورت را که با افزایش سن کاهش می‌یابد، بازگردانند.

این مواد تزریقی بعنوان پرکننده های پوستی، ایمپلنت های تزریقی، پرکننده های چین و چروک و پرکننده های بافت نرم شناخته می شوند که از آنها برای اصلاح خطوط لبخند، حجیم کردن گونه ها و لب ها و اصلاح جای آکنه استفاده می شود.

همانطور که می دانید امروزه عمل های زیبایی که در قالب تزریق ژل، بوتاکس و یا فیلرهای صورت بکار برده می شوند از موثرترین و ماندگارترین درمان های زیبایی محسوب می شوند که در بین این درمان ها فیلر صورت از محبوب ترین درمان ها بشمار می آید.

 

فیلرهای پوستی مواد ژل مانندی هستند که برای بازگرداندن حجم از دست رفته، خطوط صاف و نرم کردن چین و چروک ها به زیر پوست تزریق می شوند.