سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی بلاگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سرویس نقره شیک

امروزه یکی از زیورآلاتی که در بین خانومها و عروسها بسیار از آن استفاده می ‌شود سرویس نقره می‌ باشد که به دلیل داشتن تنوع زیاد دارای مدلهای دخترانه و همچنین زنانه می‌ باشد که علاوه ‌بر تنوع دارای دو رنگ زرد و نقره‌ ای هستند.

شاید برای شما هم جالب باشد که نکاتی مهم راجع‌ به جواهرات و زیورآلات نقره را بدانید و با آن آشنا شوید که ما در این مقاله قصد داریم به توضیحی راجع‌ به ویژگیها و کاربردها و نکاتی مهم از زیورآلات نقره بپردازیم که قطعا برای شما نیز مفید خواهد بود.

پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید چرا که بعد از خواندن این ویژگیها شما می‌ توانید متوجه شوید که کدام نقره برای شما ایده‌ آل‌تر او مناسب‌ تر است.

امروزه زیورآلات نقره با رنگ زرد می ‌تواند جایگزین مناسبی برای جواهرات طلا باشند چراکه بسیار شبیه بهم هستند اگر بخواهیم راجع‌ به نقره توضیحی بدهیم باید بگوییم که نقره یک فلز ضد حساسیت می‌ باشد که بسیار ارزان‌تر از دستبند طلا و دیگر اکسسوری در بازار خرید و فروش می ‌شود.از این فلز یعنی همان نقره انواع محصولات در شکلها و رنگهای مختلف تولید می‌ شود که می ‌تواند یک هدیه بسیار زیبا و مناسب برای عزیزانتان به شمار بیاید.

این روزها پرطرفدار بودن نقره به دلیل کم ‌هزینه بودن آن می‌ باشد که تعداد کمی از مردم می ‌دانند که این رنگ نه‌ تنها یک‌ رنگ فولادی می‌ باشد بلکه رنگهای زرد، سفید، طلایی نیز جزو طیف رنگهای نقره نیز به شمار می‌ آیند پس می‌ توان گفت که این محصول برای مدت طولانی جلوه و ظرافت خودرا از دست نمی ‌دهد.

سرویس نقره زرد عروس

همانطور که در قسمت بالایی مقاله به آن اشاره کردیم سرویس نقره دارای دو رنگ می باشد که رنگ زرد امروزه یک جایگزین عالی بجای طلا برای عروس خانومها می باشد که همه افراد می توانند با سلیقه های متفاوتی که دارند از این سرویسها خریداری کرده و استفاده کنند.

سرویس نقره ظریف شیک

شاید جالب باشد که بدانید تا اواسط هزاره دوم قبل‌ از میلاد در کشور مصر نقره طلایی ‌رنگ مخاطبان بسیار بیشتری را به خود اختصاص می‌ داده چرا که طلا با تعداد شمشهای استخراج‌ شده بسیار زیاد رایج‌ تر بوده و این نقره بوده که از نظر زیبایی زیورآلات بیشتر استفاده می ‌شد و تنها در آن زمان هنگامی‌ که نسبت فلزات گران ‌بها در تمام جهان مشخص شد این محصول یعنی نقره ارزش خود را در برابر طلا از دست داد.

هنگامی‌که سرویس و یا زیورآلات نقره ‌ی شما رنگ تیره ‌ای به خود می‌ گیرد می‌ توانید آ‌ها را آبکاری کرده و زیبایی آ‌نها را برگردانید. آبکاری نقره ها یکی از نکات مبهمی برای افرادی که قصد خرید زیورآلات نقره مثل انگشتر، دستبند نقره و یا سرویس را دارند می ‌باشد.

شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که در فرآیند آبکاری زیورآلات از دستگاه‌ های مختلف و مخصوصی استفاده می ‌شود که این دستگاه‌ ها نیز دارای کیفیتهای متفاوتی هستند که می‌ توانند عمل آبکاری را با کیفیت و سطوح مختلفی انجام دهند.

سرویس نقره ظریف

اگر شما عزیزان نیز اهل استفاده از زیورآلات هستید پس می‌ دانید که بعد از مدتی ممکن است رنگ آنها کم ‌کم عوض شود و مانند روز اول درخشان نباشند که دراین‌ صورت بهترین راه استفاده از شست‌ و شوی و تمیزکاری و بهتر از همه آنها آبکاری است.

سرویس نقره زرد دخترانه

همچنین در ادامه این مقاله باید گفت که امروزه سرویسهای نقره با رنگ زرد با مدلهای دخترانه نیز در انواع طرحها تولید می شوند که از ظرافت و زیبایی خاصی نیز برخوردار هستند.

همه ما می ‌دانیم که در حقیقت امروز نقره بسیار ارزان ‌تر از طلا می ‌باشد که نکته این است که طلا چندین برابر کوچک‌ تر می ‌باشد اما نقره زمانی‌ که در تماس مکرر با پوست قرار بگیرد به ‌مرور ظاهر زیبای خود را از دست می‌ دهد اما با این‌حال ظروف و جواهرات تولید شده از نقره انتخاب خوبی برای کسانی می‌ باشد که می‌ خواهند با هزینه کم جواهرات زیبایی داشته باشند همچنین باید گفت که انحصاری نمودن نقره‌ای می ‌تواند امتیاز خوبی برای خرید باشد چرا که این فلز دیگر می‌ تواند کاملاً به‌ عنوان طلا پوشانده شود و درعین‌ حال صرفه‌ جویی بیشتری را به‌ همراه داشته باشد.